مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1399/12/28
انتصاب سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان

وبدا؛ با ابلاغ حکمی از سوی رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دکتر سمیه جوادی بعنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان منصوب شد.
به گزارش وبدا؛ در متن این حکم انتصاب خطاب به دکتر جوادی آمده است، با عنایت به تعهد، تخصص وپشتکار شما به موجب این ابلاغ جنابعالی با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان منصوب می شوید.
در ادامه متن این حکم انتصاب، از سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان خواسته شده است؛ ضمن توجه هرچه بیشتر به بهبود وارتقاء شاخص های بهداشتی شهرستان، نظارت کامل بر روند اجرای طرح تحول سلامت، بر بازدیدهای کارشناسی از مراکز و خانه های بهداشتی تابعه و انجام منظم بازدید مدیران نظارت کامل داشته باشد.
تلاش در جهت افزایش میزان رضایتمندی بیماران و ارباب رجوع و کیفیت فعالیتهای بهداشتی درمانی، برنامه ریزی مناسب جهت افزایش میزان رضایتمندی پرسنل و توجه به مشکلات آنان، بررسی راهکارهای کاهش هزینه های غیر ضروری ، اصلاح الگوی مصرف ، صرفه جویی در منابع و تشکیل کمیته های کارشناسی در این خصوص و تعامل مناسب با ادارات و سازمانهای شهرستان و مرکز بهداشت استان از دیگر مواردی است که جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزی ها به دکتر جوادی یادآوری شده است.
همچنین از وی خواسته شده است، ضمن اجرای کامل برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 و نظارت بر اجرای دستورالعمل ها، راهبردها وبرنامه های مرتبط، سلسله مراتب اداری و اجرای تمامی موارد ابلاغی از سوی معاونتهای مرتبط رعایت شود.
تعداد بازدید:
794
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal