مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1399/12/29
تقدیر مدیر روابط و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از زحمات یکساله روابط عمومی های واحدهای تابعه دانشگاه
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، از زحمات یکساله همکاران روابط عمومی واحدهای تابعه این مجموعه تقدیر نمود.
به گزارش وبدا؛ در پیام سید علی درخشان آمده است، ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1400 جا دارد از همراهی یکایک شما مخاطبان عزیز در سال 1399 تقدیر نمایم. شیوع گسترده کرونا در جهان و کشورمان بسیاری از ساختارهای اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی را با مشکل مواجه کرد و از آغاز شیوع این ویروس از اواخر سال 98 مشکلات فراوان در بخش های مختلف ایجاد و بتدریج مردم پذیرفتن که راه مقابله با این ویروس منحوس تغییر سبک زندگی است. در این راستا آموزش و اطلاع رسانی نقش موثر ایفا می کند که به واسطه حمایت مسئولین، همراهی خوب پزشکان، متخصصان، کارشناسان و تلاش مسئولین و رابطین روابط عمومی های واحدهای تابعه دانشگاه در مدت یکسال به نحو شایسته انجام شد.
در ادامه متن این پیام آمده است، در مدت شیوع بیماری منحوس کرونا هر روز شاهد خلق حماسه های بی بدیل از سوی مردم و مدافعان سلامت هستیم که عدم ثبت و روایت مستند بسیاری از خاطرات و حماسه‌های کادر درمانی خسران بزرگ و محروم ماندن جامعه از درس آموخته های فرهنگ غنی ایثار و گذشت خواهد بود. مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مفتخر است، که در دوران شیوع کرونا علاوه بر وظایف ذاتی خود، در راستای آموزش و اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی سازگار با شرایط کرونایی گام بردارد . مجموع فعالیت های این مدیریت، ضمن انجام وظایف محوله، تلاشی برای ثبت و ضبط تمام ابعاد فداکاری‌ها و تلاش‌های جامعه در صحنه‌های مختلف مواجهه و مقابله با شیوع کووید 19 و خلق آثار ماندگار هنری برای بکار گیری در آینده است.
در ادامه اظهار امیدواری شده است، در سال 1400 به پاس تلاش های بی دریغ کادر بهداشت و درمان و گرامیداشت یاد و خاطره همه عزیزانی که برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تا پای جان ایستادند و در راه خدمت جان خود را تقدیم کردند، با رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از برگزاری دورهمی ها و دید و بازدیدها و موکول نمودن مسافرت های نوروزی به زمان مناسب تر، ضمن حفظ سلامت و جان خود و خانواده هایمان، قدردان همه مدافعان سلامت باشیم.
تعداد بازدید:
394
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal