مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1399/12/30
بهار فصل رویش است و شادابی

وبدا؛مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی عید باستانی نوروز را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام دکتر محمد حسین صغیرا در این پیام با اشاره به آیه 50 سوره مبارکه روم «فَانْظُرْ إِلَى آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا  إِنَّ ذَلِکَ لَمُحْیِی الْمَوْتَى وَهُوَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ» و ترجمه آن «به آثار رحمت الهی بنگر که چگونه زمین را بعد از مردنش زنده می کند چنین کسی ( که زمین مرده را زنده کرد ) زنده کننده مردگان ( در قیامت ) است و او بر همه چیز تواناست» گفت:
بهار فصل رویش است و شادابی؛ فصل ظهور زیبایی های بی شماری است که جلوه جمال حضرت حق (جلّ وعلا) را در آینه طبیعت منعکس می کند.

وی افزود: خداوند مهربان را بخاطر اعطای این مواهب عظیم،شکر گفته و از ذات اقدسش عاجزانه می خواهیم که به مصداق ” یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ ” ، طبیعت وجود ما را به بهترین و نیکوترین طبیعت ها و حالاتی که خود می پسندد تبدیل کند و ما را در مسیر شکوفایی و بالندگی قرار دهد.

وی ادامه داد: امید که همزمان با حلول بهاران و فرارسیدن نوروز که روایتگر آداب و سنن دیرین اسلامی و ایرانی است، ما زنگار صفات ناپسند را از آیینه دل بزداییم و سراسر وجودمان را در معرض عنایات و کرامات شورانگیز حضرت حق،حیاتی دوباره ببخشیم.

مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: اینجانب  بر خود لازم می دانم از تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بالاخص کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران و نیرو های خدماتی در مراکز درمانی و بهداشتی که با جان و دل در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا تلاش کردندتقدیر و تشکر کنم . و حلول سال نو که با ایام ماه مبارک شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) توام شده است را خدمت دانشجویان ،اساتید و همکاران گرامی را تبریک عرض می نمای.

وی در پایان گفت: امید است در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا له الفداء) سال پیش رو سالی توأم با سلامتی، بهروزی و سرافرازی بیش از پیش برای آحاد امت اسلامی بویژه دانشگاهیان عزیز و تمدّن ساز باشد.
تعداد بازدید:
373
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal