مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۲۰
1400/01/03
آماده باش کلیه تیم های مراقبتی و نظارتی در سطح شهرستان شهرکرد
وبدا؛ سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، از آماده باش کلیه تیم های مراقبتی و نظارتی در سطح شهرستان شهرکرد خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر حسن رجبی همچنین به فعال بودن مراکز شبانه روزی و پنجاه درصد از مراکز و پایگاههای جامع سلامت (8 مرکز شهری و دو مرکز معین و پایگاه های سلامت آنها) در تعطیلات عید نوروز امسال اشاره داشت.
وی افزود: با عنایت به تشدید بیماریابی در فاز دوم طرح سپهد سردار شهید سلیمانی و لزوم دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی و تست سریع کرونا برای مردم عزیز شهرستان شهرکرد و بمنظور نظارت بر اجرای پروتکل ها علاوه برفعال بودن 5 مرکز شبانه روزی در شهرستان( مرکز سورشجان- هفشجان - فرخشهر - شهرکیان - سودجان ) ، مرکز دستگرد در بخش فرخشهر و مرکز هارونی در بخش لاران و 50 درصد سایر مراکز جامع سلامت شهرستان شهرکرد با تمام توان و حضور کامل پرسنل در روز های تعطیل رسمی به همشهریان گرامی شهرستان شهرکرد ارائه خدمت می نمایند.
دکتر رجبی همچنین از فعالیت کلینیک دندانپزشکی صدف با حضور دندانپزشکان شاغل در مرکز بهداشت در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
رئیس مرکز بهداشت شهرکرد، با توجه به خیز آمار مبتلایان به کووید -19 از مردم شریف و فهیم شهرستان شهرکرد تقاضا کرد، به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از مراودات فامیلی و حضور در تجمعات خودداری نمایند.
تعداد بازدید:
339
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal