مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۶
1400/01/08
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت نیمه شعبان

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان میلاد دوازدهمین امام شیعیان حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر مجید شیرانی آمده است: پانزدهم شعبان المعظم سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید مستضعفان جهان و پیام‌آور صلح، امنیت و سلامت جامعه مهدی موعود(عج) است.
وی در ادامه می افزاید: در دورانی که بشر دچار فراز و فرودها و بلایای بسیار است نیاز به ظهور منجی موعود بیش از پیش نمایان می گردد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: به جویندگان حقیقت که بی‌صبرانه در اقیانوس متلاطم زندگی، سفینه نجات را می‌طلبند تا با تنها ناخدای کشتی حق و عدالت به سرزمین خوشبختی‌ها قدم گذارند این روز بزرگ را تبریک عرض می نمایم.
دکتر شیرانی در ادامه تصریح کرد: اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی، بویژه مردم سر افراز استان چهارمحال و بختیاری، دانشگاهیان، اساتید، کادردرمان، مدافعان سلامت و همچنین روز سربازان گمنام امام زمان را به همه عزیزان سختکوش وزارت اطلاعات، تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از درگاه عادل عدالت گستر، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می نمایم.
تعداد بازدید:
253
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal