مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1400/01/11
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت 12 فروردین

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در پیامی به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شکوه و اقتدار ایران اسلامی در سایه رهبری مقام معظم رهبری، همراهی مردم و تلاش مسئولان گفت: همزمانی طلوع بهار طبیعت با بهار انقلاب پیام‌آور پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی است، دوازدهمین روز فروردین هر سال یادآور اعلام نتایج حماسه پرشکوه رفراندوم ملت بزرگ ایران برای تاسیس نظام "جمهوری اسلامی "می‌باشد.
وی افزود: نهال ریشه‌داری که مردم در این سرزمین کاشتند و اکنون به قدری تنومند و قدرتمند شده که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی ایستاده و به کمک دو بال جمهوریت و اسلامیت موفقیت در عرصه های جهانی را به نظاره نشسته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: تدبیر و دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) و حمایت بیش از 98 درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی سبب شد تا حکومتی مبتنی بر آرای مردم، چرخش نخبگان و با رویکرد افزایش سطح کارآمدی و مشروعیت نظام به وجود آید.
وی ادامه داد: امسال نیز که بهار طبیعت را با امید به طلوع سین سلامتی آغاز کردیم، با همراهی و مشارکت مردم می‌توانیم از پس بیماری کرونا برآییم و در ادامه با تکیه بر جوانان خلاق، بهره گیری از توانمندی داخلی و تلاش مستمر گامی موثر در جهت تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها " برداریم.

دکتر شیرانی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی را به آحاد مردم شریف و بزرگوار استان چهارمحال و بختیاری بوِیژه جامعه دانشگاهی، مدافعان سلامت، اساتید و همه تلاشگران در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم سال پیش رو، سالی توام با تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان ایران با توکل به الطاف الهی و در پرتو رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و زحمات دولت خدمتگذار باشد.
تعداد بازدید:
220
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal