مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1400/01/16
43 درصد از کادر درمان در چهارمحال و بختیاری علیه بیماری کرونا واکسینه شدنذ

وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اولویت کادر درمان در دریافت واکسن گفت: تا کنون 2200 نفر وحدود 43درصد از کادر درمان شاغل در بیمارستان های استان نسبت به دریافت واکسن اقدام نموده اند.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه؛ دکتر فریدون رحمانی در جمع خبرنگاران افزود: تا کنون حدود 30 درصد از کادر درمان به بیماری کرونا مبتلا و در صورتی که 30 تا 35 درصد نیروهای درمانی باقی مانده واکسن را طی هفته‌های آتی دریافت نمایند، می‌توان نسبت به واکسیناسیون کادر درمان در استان اطمینان خاطر پیدا کرد.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد به لحاظ شیوع بیماری کرونا روزهایی بدتر از آبان ماه که با اوج شیوع بیماری در استان مواجه بودیم را تجربه خواهیم کرد.
گفتنی است، طبق سند ملی واکسیناسیون علیه کووید19، کارکنان خط مقدم ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا، که در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند؛ پرسنل بیمارستان‌های پذیرنده بیماران کرونا، نیروهای عملیاتی اورژانس کشور و کارکنان تغسیل و شست‌وشوی اجساد متوفیان از دیگر افراد در اولویت یک دریافت واکسن کرونا هستند.
تعداد بازدید:
205
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal