مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1400/01/20
بستری 270 نفر مبتلای قطعی به کووید 19 در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون 340 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 270 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در تشریح آمار جدید بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین روز از فروردین ماه سال 1400اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 1183 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 99 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
وی افزود: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 487 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 55 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
دکتر شیرانی ادامه داد: متاسقانه طی 24 ساعت گذشته 2 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری 829 نفر است.
دکتر شیرانی اضافه کرد: هم اکنون 39 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
به گفته وی؛ از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در استان چهارمحال بختیاری تاکنون تعداد 88397 مورد نمونه گیری انجام شده است که از این تعداد 30292 مورد مثبت قطعی گزارش گردید.
تعداد بازدید:
266
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal