مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1400/01/25
هرگونه پروتکل شکنی و سهل انگاری نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش شمار مبتلایان به کرونا را در پی دارد
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با بیان اینکه هرگونه پروتکل شکنی و سهل انگاری نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش شمار مبتلایان به کرونا را در پی دارد افزود: در حال حاضر کشور و استان بشدت درگیر شیوع بیماری کرونا است.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد در گفت و گوی بخش خبری 19 صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در بیست و پنجمین روز از فروردین ماه 1400 افزود: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، دید و بازدید ها و سفر ها علی رقم تاکید بر لزوم رعایت اصول طلایی شست و شوی دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک (شفا) موجب مراجعه قریب به یک هزار و 400 بیمار سرپایی و بستری بیش از 160 بیمار مبتلا به کرونا به مراکز درمانی استان طی 24 ساعت گذشته شده است.
وی ادامه داد: بیمارستان های استان در حال حاضر مملو از بیماران مبتلا به کرونا هستند و ظرفیت تخت های این بخش ها تکمیل شده است و کادر درمان و قشر پرستار خسته شده اند.
دکتر صالحی فرد با بیان اینکه آمار بیماران بستری، بد حال و فوتی های ناشی از کرونا رو به افزایش است و با تکمیل ظرفیت بیمارستان های استان در حال تکمیل است و کفاف حجم بالای مراجعات را نمی دهد، به آماده کردن نقاهتگاه و اقامتگاه برای پذیرش مبتلایان به کرونا اشاره داشت.
وی در ادامه از اعلام فراخوان این دانشگاه جهت بکارگیری نیروی پرستار در قالب قرارداد 89 روزه در قالب قانون کار و بدون ایجاد رابطه استخدامی با دانشگاه خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با توجه به موج چهارم بیماری کووید 19جهت تکمیل کادر پرستاری بخشهای درگیر با بیماری کرونا از کلیه دارندگان مدرک دانشگاهی رشته پرستاری که دارای گواهی پایان خدمت قانون پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از طرح باشند دعوت به همکاری می نماید .
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: علاقمندان می توانند از تاریخ 26فروردین 1400 ضمن مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.skums.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی افزود: با 150 نفر از داوطلبان بصورت 89 روزه در قالب قانون کار صرفاً جهت خدمت در بخشهای بیماران کرونایی بیمارستانهای مراکز آموزشی درمانی آیت اله کاشانی و هاجر (س) شهرکرد، بیمارستان های فارسان، لردگان، بروجن، اردل و ناغان قرارداد منعقد خواهد شد.
دکتر صالحی فرد اضافه کرد: از این تعداد، 30 نفر در مرکز آموزشی درمانی آیت اله کاشانی، 45 نفر در مرکز آموزشی درمانی هاجر (س)شهرکرد، 20 نفر در بیمارستان فارسان، 25 در بیمارستان لردگان، 20 نفر در بیمارستان بروجن، 5 نفر در بیمارستان اردل و 5 نفر در بیمارستان ناغان بکارگیری خواهند شد.
وی همچنین متذکر شد، این بکارگیری هیچگونه رابطه استخدامی بین داوطلب و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ایجاد نخواهد کرد و تمدید یا استمرار خدمت نیروهای بکارگیری شده از این طریق طبق نظر و به صلاحدید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خواهد بود و هیچگونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی کند.
وی در ادامه با اشاره به شیوع بیماری کرونا از داوطلبان خواست، ثبت نام خود را بصورت اینترنتی انجام دهند و از هرگونه مراجعه حضوری و برقراری تماس با دانشگاه و واحدهای تابعه جداً خودداری نمایند.
به گفته وی، پس از بررسی مدارک، جهت انعقاد قرارداد 89 روزه با داوطلبان تماس حاصل خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: انعقاد قرارداد 89 روزه بر اساس اولویت ثبت نامی انجام خواهد شد و تا بر طرف شدن نیاز دانشگاه حداکثر در سقف تعداد مندرج در آگهی ادامه خواهد یافت.
تعداد بازدید:
189
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal