مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۶
1400/01/28
احکام مدیران گروه دانشکده دندانپزشکی شهرکرد صادر شد

وبدا؛ با ابلاغ احکامی جداگانه از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، مدیران گروه دانشکده دندانپزشکی شهرکرد به مدت دو سال منصوب شدند.
به گزارش وبدا؛ در احکامی جداگانه دکتر داراب غلامی به عنوان مدیر گروه ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی ، دکتر میترا یداللهی به عنوان مدیر گروه ترمیمی دانشکده دندانپزشکی ، دکتر ماریه پناهی به عنوان مدیر گروه رادیولوژی دهان، فک و صورت دانشکده دندانپزشکی ، دکتر لیلا خسروی به عنوان مدیر گروه پریودانتیکس دانشکده دندانپزشکی، دکتر مهسا عباسی به عنوان مدیر گروه پروتزهای دندانی دانشکده دندانپزشکی و دکتر الهام ارژنگ به عنوان مدیر گروه پاتولوژی دهان، فک و صورت دانشکده دندانپزشکی منصوب شدند.
گفتنی است، در متن حکم انتصاب هر یک از این اعضای هیات علمی آمده است، با توجه به تعهد ، تخصص و پشتکار جنابعالی، به پیشنهاد رئیس دانشکده دندانپزشکی و تایید معاون آموزشی دانشگاه بر اساس این ابلاغ به مدت دوسال به سمت مذکور منصوب می گردید. امید است، با توکل به خدای متعال و رعایت ضوابط و قوانین مربوطه در جهت ارتقاء اهداف آموزشی ، پژوهشی و درمانی گروه و انجام وظایف محوله موفق باشید .
همچنین از مدیران گروه دانشکده دندانپزشکی شهرکرد خواسته شده است، ضمن تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضاء گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و گزارش آن به رئیس دانشکده، نسبت به ابلاغ برنامه های اجرایی، وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی هر یک از اعضای گروه اقدام نمایند.
نظارت بر کلیه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و خدمات گروه، تهیه جدول دروس هر نیمسال با همکاری اعضاء گروه و تسلیم آن به رئیس دانشکده، تجدید نظر مستمر در برنامه ها با توجه به آخرین تغییرات و تحولات و ارائه این برنامه ها به رئیس دانشکده، تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار ، مصوبات، پیشنهادها و نظریات جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی با طی مراحل قانونی و ابلاغ بخشنامه ها و آیین نامه ها و مصوباتی که رئیس دانشکده یا آموزشکده ارسال کرده است و پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رئیس دانشکده از دیگر نکاتی است که به مدیران مذکور یادآوری شده است.
همچنین از هر یک از این عزیزان خواسته شده است، کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتابها، نشریات مورد نیاز گروه به رئیس دانشکده انجام و ضمن پیشنهاد طرحهای پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروههای دیگر آماده انجام دادن آن است به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه، کار سالانه اعضای گروه را ارزیابی و به رئیس دانشکده گزارش نمایند.
تعداد بازدید:
256
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal