مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۹
1400/01/28
گروه های در معرض خطر قرنطینه معکوس را رعایت کنند
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه ممکن است در چند روز آینده امکان ارائه خدمت تخت های ویژه برای همه بیماران فراهم نباشد از بیماران زمینه ای، افراد مسن و مادران باردار خواست قرنطینه معکوس را رعایت نمایند.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی با اشاره به افزایش شدید میزان ابتلا و شیوع بیماری کووید 19 در استان افزود: ظرفیت تخت های بیمارستانی و تخت های ویژه جهت ارائه خدمت به این بیماران بسرعت در حال تکمیل شدن است.
وی با بیان اینکه ابتلا به بیماری کرونا ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای بیماران زمینه ای، مسن سالان و مادران باردار داشته باشد افزود: توصیه علمی و کاربردی با توجه به شرایط موجود این است که این قشر علی رغم اینکه سالم هستند طی 2 تا 3 هفته آینده که بار ویروس در استان و جامعه بالا است از خانه خارج نشوند و مراودات اجتماعی خود را به حداقل برسانند.
وی تصریح کرد: اگر این قشر و کسانی که در معرض خطر هستند در این زمینه فعالانه عمل کنند و مراقبت های لازم را بعمل آورند انتظار می رود، افراد بدحال و مرگ و میر های ناشی از کرونا کاهش پیدا کند .
دکتر شیرانی گفت: اگر گروه های در معرض خطر گرفتار بیماری نشوند شاید در سطوح جوانتر ها و کسانی که سالم هستند کنترل بیماری برای کادر درمان آسان تر باشد.
تعداد بازدید:
291
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal