مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1400/01/28
عناوین و روزشمار هفته سلامت اعلام شد
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام عناوین، شعار و روز شمار هفته سلامت خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه بعنوان هفته سلامت نامگذاری و با توجه به نامگذاری سال 2021 با عنوان "سال جهانی مدافعان سلامت"، شعار "ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر " برای هفته سلامت امسال انتخاب شده است.
وی تصریح کرد: "همراهی با مدافعان سلامت برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" عنوان نخستین روز از هفته سلامت است.
درخشان گفت: برای دومین و سومین روزهای هفته سلامت، مورخ دوم و سوم اردیبهشت ماه 1400 نیز به ترتیب "مشارکت اجتماعی، همدلی و وفاق برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" و "آموزش های دینی و پیوند نهاد های مذهبی و نظام سلامت برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" انتخاب شده است.
وی، عنوان چهارمین روز از این هفته را "ارتقای نظام شبکه بهداشتی – درمانی و مراقبت های بهداتشی اولیه برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" اعلام و افزود: "رسانه ها، آموزش و فرهنگ سازی برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" عنوان پنجمین روز این هفته است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: "پژوهش، فناوری، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" و "مشارکت های بین بخشی و مسئولیت اجتماعی برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" نیز عناوین ششم و هفتمین روز از هفته سلامت سال 1400 است.
تعداد بازدید:
196
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal