مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۶
1400/01/29
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت فرا رسیدن روز علوم آزمایشگاهی

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، فرا رسیدن سی ام فروردین ماه زادروز حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه را به همه تلاشگران عرصه آزمایشگاهی شاغل در کلیه آزمایشگاه های بخش خصوصی و دولتی، بویژه شاغلین مراکز و بیمارستان های تابعه دانشگاه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی با اشاره به تاثیر بسزای خدمات این عزیزان در تامین سلامت جامعه افزود: سی ام فروردین، روز آزمایشگاه، روز قدردانی از زحمات کسانی می باشد که با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا سلامتی را به مردم هدیه می‌کنند.
وی تصریح کرد: پرسنل آزمایشگاه در این روز ها از سربازان اصلی خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و تلاش و ایثارشان طی 14 ماه شیوع بیماری منحوس کرونا ستودنی و قابل تقدیر است.
دکتر شیرانی گفت: سفید پوشان این عرصه در روز های سخت شیوع بیماری کرونا، راهگشای تشخیص به موقع بیماری بوده و افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با ویروس منحوس کووید 19 را از آن خود نموده و با فداکاری، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای سلامت جامعه گذاشته اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: امسال نیز در حالی روز آزمایشگاه را به این عزیزان تبریک می گوییم که به شدت درگیر کووید 19 در کشور و استان هستیم و بی شک اگر تلاش ها و زحمات همکاران علوم آزمایشگاهی نبود، اکنون شاهد شرایطی بسیار سخت تر از این بودیم.
دکتر شیرانی در ادامه، از فرصت روز علوم آزمایشگاهی برای تقدیر از تلاش های بی شائبه این قشر خدوم، بهره جست و ضمن گرامیداشت این روز، از درگاه خداوند متعال موفقیت و سلامتی جامعه آزمایشگاهی را مسئلت نمود.
تعداد بازدید:
1017
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal