مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1400/01/31
حمایت مردم و مسئولین باعث دلگرمی کادر درمان می شود

وبدا؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: حمایت مردم و مسئولین از کادر درمان علاوه بر ایجاد انگیزه و دلگرمی، پیشرفت در کارها را به دنبال دارد.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام دکتر محمد حسین صغیرا در دیدار با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط معاون درمان و کادر پرتلاش بیمارستان ها ومراکز درمانی تقدیر کرد.
وی تلاش و زحمات کادر درمان در مبارزه با کرونا را وصف ناپذیر دانست و از آمادگی نیروهای جهادی و داوطلب برای کمک به کادر درمان خبر داد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: با توجه به اینکه رضایت خداوند در رضایت خلق خداست، قطعاً زحمات کادر درمان در ارائه خدمت و رضایت مندی مراجعین موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم می اورد.
حجت الاسلام صغیرا با اشاره به اینکه دولت و قانون گذاران ومسئولان باید از ظرفیت و توان مردم در جامعه استفاده کنند یادآور شد: در این شرایط حساس بسیار حمایت مسئولین و مردم از کادر درمان مهم و اثر گذار است و علاوه بر ایجاد انگیزه و دلگرمی، پیشرفت در کارها را به دنبال دارد.
دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در ادامه با توصیف شرایط سخت حاضر در بیمارستانهای استان، از تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی در موارد بستری بیماران کرونایی خبر داد.
وی بااشاره به شرایط سختی کار پزشکان، پرستاران و کادر درمان و خدمات بیمارستانی گفت: به علت فشار و سختی کار مضاعف در ارائه خدمات، کادر درمان دچار خستگی و فرسودگی شده است.
دکتر رحمانی گفت: تنش ها و اضطراب بیماران وهمراهان آنها نیز این شرایط سخت کاری را مضاعف نموده است.
دکتر رحمانی با استقبال از حضور نیروهای جهادی و داوطلب در امر کمک به انجام امور بیماران در بیمارستانها اضافه کرد: تلاش و حضور این عزیزان می تواند باعث دلگرمی و کاهش بار کاری کادر درمانی و خدماتی بیمارستانها شود.
معاون درمان دانشگاه با اشاره به حمایت های برخی از متخصصان از جمله گروه جراحی اعصاب، جهت حمایت وحضور در شرایط بحرانی را باعث دلگرمی وافزایش روحیه متولیان در امر درمان کرونا دانست وضمن تشکر از حمایت این عزیزان از توجه وزحمات آنان تقدیر کرد.
وی با ابراز امیدواری گفت: با حمایت همه مسئولین ومردم ورعایت دستورالعمل های بهداشتی ودعای خیروعنایت خداوند متعال، بر این بیماری فائق خواهیم آمد.
تعداد بازدید:
171
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal