مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1400/02/04
جهادعملی بهترین امربه معروف و نهی از منکر است
وبدا؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: اقدامی که مخلصانه و با نیت پاک عملی می شود بهترین امر به معروف و نهی از منکر بشمار می رود و هم اکنون این جهاد عملی مدافعان سلامت در مبارزه با کووید 19 قابل رویت است.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین صغیرا در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت اظهار داشت:هم اکنون مدافعان سلامت در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا با جان و دل در حال تلاش هستند.
وی گفت: در شرایط کنونی جامعه، اهل جهاد عملی مشخص شده اند کسانی که با نیت پاک در حال تلاش اند و به شعار و جهاد لفظی بسنده نمی‌کنند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با گرامیداشت هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه اضافه کرد: برقراری سلامت در جامعه با توجه به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری، نیازمند "پشتیبانی ها"ست و این امر به قشر خاص محدود نمی شود و همه باید دست به دست هم دهیم تا به مقصد نهایی دست یابیم.
وی تصریح کرد: بصیرت در عرصه های مختلف و همراهی و حرکت همگام با ولایت فقیه در تحقق این امر بسیار حائز اهمیت است.
حجت الاسلام و المسلمین صغیرا با بیان اینکه برقراری سلامت در جامعه در گرو تلاش همگانی و وحدت حوزه و دانشگاه است خاطرنشان کرد: هم اینک گروه‌های جهادی در دانشگاه ها و مراکز درمانی در جهت برچیده شدن بیماری منحوس از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با وحدت همگانی و همگام با ولایت فقیه در مسیر شکست ویروس منحوس کرونا موفق عمل کنیم و سلامتی را به جامعه برگردانیم.
تعداد بازدید:
143
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal