مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1400/02/04
تهیه و پخش قریب به 4هزار دقیقه برنامه رادیویی با موضوع کووید 19 از صدای مرکز چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در سه ماهه زمستان سال 1399، سه هزار و 862 دقیقه برنامه رادیویی در خصوص موضوع اپیدمی کووید 19 در مرکز صدای چهارمحال و بختیاری تهیه و پخش شد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این تولیدات شامل 730 برنامه در تایم های 2 تا 60 دقیقه ای و در قالب 17 عنوان برنامه می باشد.
وی از جمله برنامه هایی که طی مدت مذکور به موضوع بیماری کرونا پرداختند به پیام استان، پیک صبح، پیک عصر، صبح و زندگی، زندگی جاریست، جاده جوانی، ‌شکوفه ها، فصل نقره ای، ورزش بام ایران، عصر جمعه با شما، چه حال چه خبر، مردم و مسئولان، بسته های صوتی و میان برنامه ها، روشنا، ویژه برنامه های مناسبتی، بنگ آبادی، با مسئولان اشاره داشت.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در راستای آموزش و اطلاع رسانی ضمن استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان و حضور فعال ریاست، معاونین، پزشکان متخصص و کارشناسان در برنامه های زنده تلویزیونی و گفت و گوی بخش خبری 20، از همراهی خوب رسانه های نوشتاری، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و فعالین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استان نیز برخوردار بودیم.
درخشان در ادامه از بارگذاری بیش از 430 خبر بر روی سایت اصلی دانشگاه علوم پزشکی استان در مدت سه ماهه آخر سال 1399 خبر داد و افزود: این درحالی است که کانال های متعدد خبری و آموزشی با مدیریت روابط عمومی دانشگاه راه اندازی و روزانه حجم بالایی از اطلاعات، آمار و اخبار در اختیار مخاطبین و مردم استان قرار داده می شود.
تعداد بازدید:
210
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal