مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۳۰
1400/02/07
مدافعان امنیت و سلامت در خط مقدم جبهه تامین آرامش مردم
وبدا؛ فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان گفت: مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت در خط مقدم تامین امنیت، آرامش و آسایش مردم هستند.
به گزارش وبدا؛ سردار "منوچهر امان اللهی" به مناسبت هفته سلامت(یکم لغایت هفتم اردیبهشت) در ششمین روز از اردیبهشت ماه 1400 ، با دکتر "مجید شیرانی" دیدار کرد.
فرمانده انتظامی استان در این دیدار با اشاره به اینکه سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ الهی هستند که زمانی که به مخاطره می افتند اهمیت و جایگاه آنان به خوبی احساس می شود، گفت: در واقع بدون این دو نعمت، بهره بردن از سایر نعمتها امکانپذیر نیست و در حقیقت دو مولفه اصلی رشد و پویایی هر جامعه به شمار می روند.
وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و زحمات جامعه پزشکی در این رابطه افزود: تلاشگران عرصه سلامت روزهای سخت و پرخطری را تجربه کرده و در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و زحمات شبانه روزی این عزیزان که با ازخودگذشتگی و ایثار همراه است، حرکتی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امروز برخی از پزشکان و پرستاران که در راه خدمت به مردم و مبارزه با این ویروس منحوس جان عزیز خود را فدا کردند، در واقع هیچ تفاوتی با رزمندگان و شهدای دفاع مقدس ندارند و مقام شهادت، اجر و پاداشی شایسته برای این عزیزان است.
سردار "امان اللهی" در پایان با بیان اینکه برای مبارزه با ویروس کرونا در کنار جامعه پزشکی و همراه آنان هستیم، خاطرنشان کرد:  امروز "مدافعان امنیت " در کنار "مدافعان سلامت" آماده خدمت رسانی به مردم و مقابله با این ویروس منحوس هستند و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این دیدار از زحمات و تلاشهای فرمانده و کارکنان انتظامی استان در راستای مقابله با ویروس کرونا در کنار تامین امنیت جامعه قدردانی کرد.
گفتنی است، در پایان این دیدار ضمن رونمایی از فیلم داستانی کوتاه سبز و سفید با همکاری فرمانده انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی استان، تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه به امضاء رسید.
تعداد بازدید:
384
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal