مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/02/07
خطر کرونا در کمین مادران باردار

وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، نسبت به خطرات جدی ابتلای مادران باردار به بیماری کرونا هشدار داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی در گفت و گوی زنده تلفنی در بخش خبری 20صدا و سیمای مرکز استان، از راه اندازی بخش کرونا ویژه مادران باردار در مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد خبر داد.
وی با اشاره به افزایش آمار مادران باردار مبتلا به کرونا در موج چهارم شیوع بیماری افزود: درمان مادران باردار بسیار سخت تر است لذا به این عزیزان و خانوادهایشان توصیه می شود ضمن رعایت جدی نکات بهداشتی، تا حد امکان از منزل خارج نشوند.
وی در خصوص افزایش آمار فوتی های ناشی از کرونا طی روزهای اخیر خاطر نشان کرد: هر زمانی که نکات بهداشتی رعایت نشود چرخش ویروس، قدرت سرایت و بیماری زایی آن و به دنبال آن آمار مبتلایان یک تا دو هفته بعد افزایش می یابد.
دکتر رحمانی افزود: همچنین به دنبال افزایش موارد سرپایی به فاصله دو هفته تعداد موارد بستری و به فاصله یک ماه موارد فوتی زیاد می شود.
وی با بیان اینکه طی هفته های آتی همچنان تعداد موارد افزایشی است افزود: در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی تا دو هفته دیگر به تدریج شیب منحنی شیوع بیماری نزولی می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، تعداد موارد ابتلا را همچنان بالا دانست و افزود: همچنان افرادی هستند که با نزدن ماسک، عدم رعایت فاصله اجتماعی و بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی موجب ایجاد آلودگی جدید و ابتلای اطرافیان خود به کرونا می شوند.
تعداد بازدید:
230
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal