مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1400/02/10
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری طی پیامی، فرارسیدن 11 اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر را به جامعه کارگران سختکوش و زحمتکش استان تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر مجید شیرانی آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهان و ایران اسلامی است.
وی افزود: بی شک جامعه کارگری دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در کنار سایر ارکان حوزه سلامت این دانشگاه، نقش برجسته و مهمی در ارتقای کیفیت خدمات سلامت دارند.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: این روزها که همه برای شکست و مهار ویروس منحوس کرونا درتلاشند، بدون شک حضور کارگران و نیروهای خدمات رسان به اندازه پزشکان، پرستاران و کارشناسان و... در تحقق این امر موثر می باشد، تلاشگران گمنامی که وجودشان در ارائه خدمات مطلوب به بیماران و مددجویان حائز اهمیت و قابل تقدیر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان ضمن ارج نهادن به زحمات این تلاش گران، فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را به جامعه کارگری بویژه کارگران عرصه سلامت که بی وقفه در کنار سایر بخش های بهداشت و درمان استان در تلاشند تبریک گفت و توفیق و سلامتی آنان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت نمود.
تعداد بازدید:
275
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal