مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1400/02/11
کلنگ پروژه خیری در حوزه بهداشت و درمان شهرستان فارسان به زمین زده شد

وبدا؛ مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهار محال و بختیاری از کلنگ زنی سه پروژه به همت خیر نیک اندیش در حوزه بهداشت و درمان شهرستان فاسان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ عباس قادری در تشریح این خبر اظهار داشت: به همت خیر نیک اندیش، عملیات اجرایی ساخت کلینیک بیماران خاص، مرکز مدیریت حوادث و پایگاه اورژانش شماره 2 در شهر فارسان آغاز گردید.
وی افزود: این بنا به همت نیک اندیش حاج جمعه مالکی به منظور گرامیداشت یاد و خاطر فرزندش دکتر محمد رضا مالکی احداث خواهد شد.
قادری اضافه کرد: این ساختمان با بیش از یک هزار متر مربع زیر بنا در دو طبقه احداث می گردد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهار محال و بختیاری در ادامه گفت: به دنبال مشارکت خیرین نیک اندیش در مبارزه با بیماری منحوس کرونا، تعداد 10 کپسول اکسیژن جدید خریداری شد.
عباس قادری با اشاره به نیاز بیماران کرونایی به کپسول اکسیژن و مانومتر، اظهار داشت: در حال حاضر این تعداد کپسول اکسیژن به بیمارستان حضرت امام رضا (ع) اردل تحویل داده شده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهار محال و بختیاری با بیان اینکه بیماری کرونا بسیاری از مبتلایان را دچار مشکلات تنفسی کرده است، افزود: کپسول های اکسیژن به صورت امانی و رایگان در اختیار بیماران کرونایی استان چهارمحال و بختیاری قرار خواهد گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از بیماران مبتلا به کرونا برای بهبودی کامل نیاز به استفاده از کپسول اکسیژن دارند، همچنان به کمک خیرین در این زمینه نیاز است.
قادری از نیک اندیشان و خیرین خواست: با اهدا کپسول اکسیژن در اندازه‌های 10، 20، 30 و 40 لیتری به هر تعداد ممکن و یا واریز کمکهای نقدی به کارت شماره 5894631884058041 بنام مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری، مدافعین خط مقدم مقابله با این بیماری را یاری نمایند.
تعداد بازدید:
302
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal