مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/02/11
پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت گرامیداشت لیالی پرفیض قدر
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی به مناسبت گرامیداشت لیالی پرفیض قدر، سالروز شهادت حضرت علی ابن ابی طالب حضرت امیرالمومنین علی (ع) را تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر شیرانی در این پیام اظهار داشت: ایام شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پر برکت قدر که مشتاقان و مومنان را به خود می خواند تا با احیاء این شب، ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند.
وی افزود: اینک در شب‌های پر برکت قدر، خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی را نصیب ما فرموده تا با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت "لیله القدر" جانهایمان را تطهیر کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، سالروز شهادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) را بر مردم استان چهارمحال و بختیاری و جامعه دانشگاهی تسلیت گفته و از خداوند متعال توفیق رهروی هرچه بیشتر از منویات آن امام همام و درک فیوضات بیکران شب های قدر را طلب می‌نمایم.
تعداد بازدید:
198
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal