مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1400/02/16
تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از خدمات شایان ماماها در دوران شیوع بیماری کرونا

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ماما از خدمات ماماها بویژه ماماهای شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر نمود.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: ماماها در مدت شیوع بیماری کووید 19 علاوه بر وظایف ذاتی در امر مراقبت از مادران و نوزادان، شرایط بسیار سختی برای مراقبت از مادران باردار که جز گروه های پر خطر و پر ریسک بودند داشتند.
وی تصریح کرد: ماماها طی این مدت با مراقبت های دوچندان، دلسوزی تمام و علم کامل از مادران باردار مراقبت و به بیماران و جامعه خدمت ارائه و کمک های شایان توجهی نمودند.
دکتر شیرانی گفت: درصد گرفتاری خانم های باردار در موج های قبلی بسیار اندک و در این موج که شدت گرفتاری بسیار زیاد بود موارد تاسف انگیزی از گرفتاری و فوت مادران باردار به ثبت رسید.
وی اضافه کرد: طی این مدت، نشان می دهد ماماها چقدر فعالیت داشتند تا از کل جمعیت خانم های باردار محافظت کنند تا گرفتار بیماری نشوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با توجه به شرایط خاص و فیزیکی مادران باردار و امکانات تشخیصی و درمانی و مناقشه ای که روش های تشخیصی و درمانی وجود دارد، در صورت ابتلا این قشر عواقب ناگوار برایشان در پی خواهد داشت.
دکتر شیرانی افزود: فعالیت های ماماها برای ارائه خدمت به این قشر دوچندان و بسیار قابل تقدیر است.
تعداد بازدید:
222
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal