مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1400/03/04
تقدیر رئیس سازمان حوزه هنری کشور از کادر درمان چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ با اهدای لوح سپاس از سوی رئیس سازمان حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از
تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت و از خودگذشتگی های کادر درمان در نبرد با فراگیری ویروس منحوس کرونا تقدیر به عمل آمد.
به گزارش وبدا؛ در چهارمین روز از خردادماه 1400 و در آیین افتتاحیه رسمی پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی، از دکتر مجید شیرانی به نمایندگی از خانواده بزرگ و خدوم کادر بهداشت و درمان استان و به پاس تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت و از خودگذشتگی های این عزیزان در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا تجلیل شد.
در لوح سپاس محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور خطاب به دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که فرمود "انصافاً در این روزها نمونه‌هایی دیده شد که درس برای همه ماست. نشان دهنده مسئولیت پذیری و تعهد انسانی و دینی مجموعه کادر درمانی در کشور است، پزشکان و پرستاران و بقیه عواملی درمانی حقیقتاً در حال جهاد فی سبیل‌الله هستند و ارزشی بسیار بالایی دارد" آمده است: فراگیری ویروس کرونا و همت و از خودگذشتگی کادر درمان در تمام رده ها برای مقابله با آن، یادآور سالهای حماسه و ایثار در دوران دفاع مقدس است.
در ادامه با تاکید بر اینکه یک بار دیگر جلوه‌های مجاهدت این مجموعه ارزشمند نمایان گردید اضافه شده است: بی شک اجر زحمات تلاشگران این عرصه چه آنان که به جمع شهیدان پیوستند و چه آنان که همچنان مجاهدت می کنند نزد پروردگار متعال محفوظ است.
در متن این لوح تقدیر آورده شده است: حال که به شکرانه افتتاح مجموعه پردیس سینمایی بهمن شهرکرد گردهم آمدیم، شایسته و بایسته است قدردان همت این عزیزان و یادآوری جایگاه والای ایشان باشیم. این لوح به جنابعالی به عنوان پرچمدار و نماینده کادر درمان استان جهت قدردانی تقدیم می گردد، امید است در سایه الطاف الهی همواره موفق و تندرست و در راه خدمت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ثابت قدم باشید.
تعداد بازدید:
175
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal