مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/03/05
چهل و چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه تحول نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد

وبدا؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از تشکیل چهل و چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه تحول نظام سلامت این دانشگاه با محوریت بررسی چالش های برنامه های در دست اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک سازمان بیمه تامین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت، بررسی پوشش بیمه ای خدمات مورد ارائه کرونا، ارائه گزارش کمیته های برگزار شده ستاد ، بررسی مصوبات جلسه قبل و طرح نامه های واصله خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد افزود: در این جلسه با توجه به نیاز فوری جهت اجرای کامل برنامه های نسخه نویسی و نسخه پیچی و عدم تخصیص اعتبار تعیین شده مقرر شد؛ نسبت به تخصیص اعتبار از محل مطالبات بیمه ای در اسرع وقت از سوی سازمان های بیمه ای اقدام شود.
وی تصریح کرد: همچنین با بیان اینکه، در حال حاضر ظرفیت مناسب نیرو در بخش های پاراکلینیک بویژه در سی تی اسکن و ام آر آی وجود دارد، بر ثبت خدمات این بخش ها در سامانه نسخه نویسی و نسخه پیچی و انجام همکاری لازم تاکید شد.
وی تصریح کرد: در کنار طرح موضوعات مربوط به نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک سازمان بیمه تامین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت، بر ورود کلیه رؤسای بیمارستان ها جهت تحقق درآمد مناسب و رسیدن به نقطه سود در خصوص خدمات پاراکلینیک و افزایش راندمان کاری بویژه در واحدهای سی تی اسکن و ام آر آی با توجه به اینکه در حال حاضر دستگاه های مذکور از نظر بار مراجعات در وضعیت حداقل خدمات مورد ارائه می باشند، تاکید شد.
دکتر صالحی فرد به بررسی پوشش خدمات کرونا توسط سازمان های بیمه در ادامه این جلسه اشاره و اظهار داشت: با توجه به بی اطلاعی برخی از کارشناسان سازمانهای بیمه در بیمارستانهاو به رسمیت نشناختن تختهای ICUکرونا اعلامی به سازمانهای بیمه طی هماهنگی وزارت بهداشت با شورای عالی بیمه، خدمات ICU در بیمارستان ها مطابق با تعرفه تخت و ضوابط پرداخت نشده است. مقرر گردید، ضمن استخراج جزییات خدمات و شناسایی بیمارستانهای مربوطه موضوع در جلسات مشترک با سازمان های بیمه مورد بررسی قرار گیرد و در صورت عدم کسب نتیجه، موضوع در جلسه ستاد اجرایی مطرح گردد.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همچنین با توجه به بررسی فنی گزارش پایش ارائه شده از سوی تیم پایش معرفی شده توسط معاونت توسعه دانشگاه تصمیمات مقتضی در این خصوص اخذ گردید.
به گفته وی، در راستای پیگیری و درخواست سازمان بیمه سلامت جهت تحقق برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک نیز مقرر شد؛ معاونت بهداشت همکاری لازم جهت ارائه اطلاعات مورد نیاز مربوط به تیم های مراقبت سلامت در شهرهای بالای20000 نفر را با آن سازمان در ظرف دو هفته آینده بعمل آورد.
تعداد بازدید:
245
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal