مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1400/03/09
واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در حال انجام است

وبدا؛ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: واکسیناسیون کووید-19 دانشجویان این دانشگاه در حال انجام است.
به گزارش وبدا؛ دکتر اکبر سلیمانی در ادامه از انجام واکسیناسیون کووید-19 دانشجویان دانشکده پرستاری بروجن با همکاری کادر بهداشتی این شهرستان خبر داد.
به گفته وی، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 4 و 5 خرداد ماه سال جاری و با هماهنگی های صورت پذیرفته توسط معاونت آموزشی دانشگاه و معاونت بهداشتی این واکسیناسیون صورت پذیرفت.
دکتر سلیمانی با بیان اینکه، حدود 188 نفر از دانشجویان این دانشکده واکسن مرحله اول کووید-19 را دریافت نمودند افزود: اطلاع رسانی در خصوص مابقی دانشجویان کارورز و کارآموز این دانشکده در سه رشته پرستاری، اتاق عمل و فوریت های پزشکی که تا کنون واکسن مرحله اول را دریافت ننموده اند جهت انجام واکسیناسیون صورت پذیرفت.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از تداوم روند واکسیناسیون نوبت اول دانشجویان دانشکده پیراپزشکی در روز جمعه هفتم خردادماه 1400 خبر داد.
به گفته وی، با هماهنگی های صورت پذیرفته توسط معاونت آموزشی و بهداشتی دانشگاه 80 دانشجوی دیگر این دانشکده واکسن کووید-19 خود را دریافت نمودند.
دکتر سلیمانی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت پذیرفته تاکنون حدود 220 دانشجوی این دانشکده واکسن کووید-19 خود را دریافت و انشالا مابقی دانشجویان در اسرع وقت در نوبت های بعدی واکسن خود را دریافت می نمایند.
وی در پایان از زحمات مدیران و پرسنل معاونت های آموزشی و بهداشتی و به خصوص کادر بهداشتی در امر واکسیناسیون دانشجویان قدردانی و ابراز امیدواری نمود، روند واکسناسیون دانشجویان با سرعت بیشتری ادامه و به پایان برسد.
تعداد بازدید:
254
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal