مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۷
1400/03/11
بیماران دیابتی نیازمند انسولین قلمی برای ثبت اطلاعاتشان در سامانه به مراکز درمانی منتخب مراجعه نمایند
وبدا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ضرورت ساماندهی توزیع انسولین، بیماران دیابتی نیازمند تزریق انسولین قلمی باید برای ثبت اطلاعاتشان در سامانه به مراکز درمانی منتخب مراجعه نمایند.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی افزود: این افراد باید با همراه داشتن کارت ملی و نسخه ای که پزشک در آن انسولین تجویز نموده است به مراکز منتخب مراجعه تا در سامانه بیماری های خاص مشخصاتشان ثبت شود.
وی ادامه داد: در شهرستان های شهرکرد، بن و سامان این بیماران به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد در دو نوبت صبح و عصر و در شهرستان های فارسان، بروجن و لردگان در نوبت صبح به کلینیک های تخصصی وابسته به بیمارستان ها مراجعه نمایند.
به گفته وی، متقاضیان در شهرستان های کوهرنگ و مالخلیفه نیز به ترتیب به بیمارستان های امام سجاد (ع)کوهرنگ و شهید ارجمند مالخلیفه مراجعه نمایند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در شهرستان اردل نیز بیماران دیابتی نیازمند انسولین قلمی به بیمارستان اردل مراجعه نمایند.
وی افزود: به جز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد سایر مراکز در تایم اداری و نوبت صبح پذیرای مراجعین متقاضی ثبت نام جهت دریافت انسولین هستند.
دکتر رحمانی در ادامه از بیماران دیابتی نیازمند تزریق انسولین قلمی خواست با مراجعه به مراکز درمانی منتخب و ثبت مشخصات و تخصیص سهمیه انسولین مورد نیاز به استان بدون ایجاد مشکل در توزیع انسولین، انسولین خود را دریافت نمایند.
تعداد بازدید:
320
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal