مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/03/11
سرپرستان بیمارستان های اردل و ناغان منصوب شدند

وبدا؛ با ابلاغ احکام جداگانه از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری سرپرستان دو بیمارستان امام جواد (ع) ناغان و امام رضا (ع) اردل منصوب شدند.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهدی فلاحتیان از متخصصین بیماری های داخلی بعنوان سرپرست بیمارستان امام جواد (ع) ناغان و دکتر سارا فاضل دهکردی از متخصصین همین رشته بعنوان سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) اردل منصوب شدند.
گفتنی است، در متن انتصاب هر یک از این سرپرستان مطالبی جهت مبنا قرار دادن در برنامه ریزی ها یادآوری شده است.
اجرای دقیق و مستمر برنامه های تحول نظام سلامت در حوزه درمان در بیمارستان مربوطه، اهمیت توجه هر چه بیشتر به تکریم و رعایت حقوق بیماران، تکریم هرچه بیشتر پزشکان خدوم به عنوان یکی از ارکان اصلی درمان و تلاش در جهت افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کیفیت فعالیت های درمانی از جمله مطالبی است که به سرپرستان بیمارستان های اردل و ناغان جهت مبنا قراردادن در برنامه ریزی ها یادآوری شده است.
همچنین از دکتر فلاحتیان و دکتر فاضل دهکردی خواسته شده است، ضمن برنامه ریزی منسجم و مدون در جهت حفظ و ارتقاء وضعیت تجهیزات بیمارستانی و تدوین برنامه های کارشناسی جهت برنامه ریزی مناسب در خصوص مدیریت منابع بیمارستانی نسبت به برنامه ریزی مناسب جهت افزایش میزان رضایت مندی پرسنل و توجه به مشکلات آنان اقدام نمایند.
توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود و بررسی راه کارهای کاهش هزینه های غیر ضروری و افزایش درآمدهای بیمارستانی و تشکیل کمیته های کارشناسی در این خصوص، توجه جدی به رعایت تعرفه های ابلاغی از جانب هیأت محترم دولت، تعامل مناسب با سازمان های بیمه گر و تعامل مناسب با واحدهای درون سازمانی و برون سازمانی در جهت پیشبرد امور از دیگر نکاتی است که به این دو متخصص یادآوری و اجرای دقیق آن از آنها خواسته شده است.
تعداد بازدید:
481
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal