مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱
1400/03/14
سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت تسلیت باد

وبدا؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی بیست و پنجم شوال سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت رئیس مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا در این پیام با اشاره به سخن امام صادق علیه السلام که فرمود "کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً؛ مایه زینت و آبروی ما باشید نه مایه ملامت و سرزنش ما" اظهار داشت: بیست و پنجم شوال سالروز شهادت آن امام بزرگواری است که حقائق قرآن و معارف الهی را در قالب احادیث و روایات بیشمار به جهان بشریت عرضه کرد و اگر نبود وجود مبارک آن حضرت امروز حقائق اسلام ناب محمدی به فراموشی سپرده می شد و اثری از اسلام واقعی باقی نمانده بود.
وی افزود: ششمین امام شیعیان در مدت عمر مبارک خویش با جهاد علمی تربیت صد ها نفر از مشتاقات و شیفتگان معارف اسلامی در مقابل کج رویها و انحرافاتی که توسط حکام بنی امیه و بنی عباس در جامعه اسلامی نهادینه شده بود ایستاد و نشر علوم مختلف و تبیین آیات الهی ،مکتب جعفری را پایه گذاری نمود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: امروز جهان تشیع به معنای واقعی کلمه میراث دار آن حقائق و معارفی است که از سرچشمه زلال امامت آن حضرت به وجود آمده است.
وی در پایان سالروز شهادت جانگداز امام جعفر صادق(ع) که مصادف با قیام خونین پانزده خرداد ورحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است را به همه شیعیان و دانشگاهیان بالاخص همکاران و اساتید و پرسنل سخت کوش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تسلیت گفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا ابراز امیدواری کرد، نظام اسلامی که برخاسته از معارف اهل بیت (علیه السلام) است و تنها کشوری است که اعلم تبعیت از مکتب جعفری را بر افراشته، زیر سایه الطاف امام عصر ارواحنا فداه در انجام رسالتهای خود بیش از گذشته موفق باشد.
تعداد بازدید:
208
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal