مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1400/03/15
موج چهارم شیوع بیماری کرونا 7 هزار نفر را در بیمارستان ها بستری و 300 فوت ناشی از کرونا را در چهارمحال و بختیاری به ثبت رساند

وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: موج چهارم شیوع بیماری کرونا 7 هزار نفر را در بیمارستان ها بستری و 300 فوت ناشی از کرونا را در چهارمحال و بختیاری به ثبت رساند.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی در گفت و گوی بخش خبر 20 صداوسیمای مرکز صداوسیمای استان در سیزدهمین روز از خردادماه 1400، به تشریح آخرین تمهیدات‌ اندیشه‌ شده در خصوص تعطیلات پیش رو‌ پرداخت.
به گفته وی، در موج چهارم شیوع بیماری کرونا، حدود 7 هزار نفر در بیمارستان های استان بستری شدند که از این تعداد نتایج آزمایش 4 هزار نفر مثبت قطعی اعلام شد.
دکتر رحمانی تصریح کرد: موج چهارم شیوع بیماری کرونا، فوت 300 نفر از بیماران را به ثبت رساند.
وی در ادامه از مردم خواست، با رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و برگزاری دورهمی ها کمک نمایند تا گرفتار موج های جدید شیوع بیماری نشویم یا زمان آغاز آن را به تاخیر بیندازیم تا ضمن تجدید قوای کادر درمانی، فرصت فراهم شدن تجهیزات در بیمارستان ها فراهم شود.
وی همچنین توصیه کرد: از برگزاری دورهمی خودداری و در صورت برپایی دورهمی ها از صرف غذا که لازمه آن برداشتن ماسک است جدا خودداری شود.
تعداد بازدید:
190
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal