مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/03/16
رنگ بندی جدید شهرستان های چهارمحال و بختیاری اعلام شد

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد رنگبندی رسمی شهرستان های 10گانه استان را در 15 خردادماه 1400 اعلام کرد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در تشریح این خبر گفت: بر اساس بررسی آخرین وضعیت پاندمی کووید19 در استان چهارمحال و بختیاری، 7 شهرستان شامل اردل، بروجن، سامان، شهرکرد، فارسان، کیار و لردگان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: همچنین 3 شهرستان شامل خانمیرزا، بن و کوهرنگ هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه با تشریح آمار جدید بیماری کرونا در استان در پانزدهمین روز از خرداد ماه سال 1400 اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 461 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 73 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 93 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 30 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
وی افزود: هم اکنون 222 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 175 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
دکتر شیرانی ادامه داد: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همان 1106 نفر است.
به گفته وی؛ هم اکنون 21 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
دکتر شیرانی در پایان تصریح کرد: در وضعیت زرد (خطر متوسط) فقط سطح شغلی 4 و در وضعیت نارنجی (پرخطر) فرصت‌های شغلی 3 و 4 تعطیل خواهد بود.
وی اضافه کرد: همچنین خروج خودروهای بومی از شهرستان‌های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.
تعداد بازدید:
266
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal