مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۸
1400/03/18
بازدید معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان دزفول
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از سفر کاری خود و تیم کارشناسی این دانشگاه به دزفول خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد افزود: این سفر کاری روز شنبه مورخ 8/03/1400 همراه با مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی، رئیس اداره خیرین و سازمان های مردم نهاد سلامت دانشگاه و کارشناس این حوزه بمنظور بازدید، از معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) دزفول که در زمینه درمان بیماران سرطانی فعالیت دارد بعمل آمد.
به گفته وی، ضمن دیدار با دکتر اسدی نیا معاون توسعه دانشگاه دزفول در جلسه ای مشترک با وی، به شاخص های مهم حوزه سلامت این شهرستان خصوصاً (روند فعالیت های عمرانی خیر ساز حوزه سلامت ) و همچنین مشکلاتی که دراین حوزه وجود دارد پرداخته شد.
دکتر صالحی فرد گفت: همچنین در جلسه ای با حضور سرهنگ چگینی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) دزفول در دفتر محل کار وی به چگونگی شکل گیری این بیمارستان و خدمات ارائه شده رایگان که عبارتند از(خدمات رسانی رایگان به 6800 نفر در تمام نقاط کشور، ویزیت بیماران، پرتو درمانی، شیمی درمانی، خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی، پرداخت یارانه دارویی و سایر کمک هزینه ها، خدمات تصویری برداری و آزمایشگاهی، خدمات اسکان و تغذیه ، اهدای سبد ارزاق به بیماران نیازمند، هزینه ازدواج و غیره ....) پرداخته شد.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان از جمله (شتاب دهنده ها، پرتو درمانی ، شیمی درمانی و غیره ......) را از دیگر بخش های این سفر کاری برشمرد.
دکتر صالحی فرد گفت: در پایان طی یک تفاهم نامه که با مدیر عامل این بیمارستان( جناب آقای چگینی) به امضا رسید، مقرر شد؛ بیماران سرطانی استان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جهت اخذ خدمات رایگان به این بیمارستان ارجاع شوند.
تعداد بازدید:
278
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal