مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1400/03/24
تلاش‌‌ شبانه‌روزی کادر‌ بهداشت‌ به منظور‌ برگزاری‌ سلامت انتخابات‌ در بام ایران‌

وبدا؛ دوازدهمین‌ جلسه قرارگاه‌ مبارزه با کووید19 در استانداری‌ چهارمحال و بختیاری به منظور تعیین‌ مصوبات و ضوابط بهداشتی در برگزاری انتخابات 1400 در استان برگزار شد‌.

به گزارش وبدا به نقل از روابط‌ عمومی‌ معاونت بهداشتی؛ سید راشد جزایری معاونت‌ بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در خصوص ضوابط اجرایی قبل از برگزاری انتخابات 1400، گفت: در طول مدت آغاز تا پایان انتخابات، سلامت کلیه خبرنگاران، عوامل نظارتی و اجرایی و سایر افراد دخیل در فرایند‌ انتخابات از نظر بیماری کووید19، بررسی خواهد شد‌.

وی افزود: پیش بینی شعب سیار‌ برای اخذ رای‌ در مناطق پر تراکم و پرخطر همچنین بیماران در قرنطینه‌ و یا بستری در بیمارستان‌ ها انجام‌ گیرد‌.

جزایری اضافه کرد: برگزاری مراسم‌ استقبال از نامزدها‌، راه اندازی کارناوال‌ ها، جلسات‌ تبلیغاتی‌ و هر نوع تجمع در فضاهای سربسته مطلقا‌ ممنوع است‌.

وی اظهار داشت: برگزاری تجمعات‌ انتخاباتی‌، سخنرانی‌، گفتگو‌ و مناظرات تبلیغاتی و نظایر‌ آن در فضاهای‌ سربسته از قبیل مساجد، تالار ها، سالن‌های‌ اجتماعات‌ و مانند‌ آن‌ ممنوع‌ است‌.

جزایری تصریح‌ کرد: انجام مناظره‌ و گفتگو‌های تبلیغاتی صرفا از طریق صدا و سیما، شبکه‌ های اجتماعی مجازی و سایر روش‌های‌ الکترونیکی‌ و غیر حضوری انجام گیرد‌.

وی در خصوص مسئولیت‌ نظارت‌ بر رعایت‌ دستورالعمل‌ های بهداشتی در انتخابات1400، گفت: در انتخابات ریاست‌ جمهوری این مسئولیت بر عهده ستاد انتخابات‌ کشور و ستاد های استانی است.

جزایری بیان‌کرد: در انتخابات شوراهای‌ اسلامی شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان‌ مسئولیت‌ نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های‌ بهداشتی بر عهده مسئول اجرایی انتخاباتی‌ هر محل است.

وی‌ ادامه‌ داد: نظارت‌ عالی بر اجرای صحیح‌ و کامل دستورالعمل‌های‌ حاضر بر عهده وزارت‌ بهداشت، درمان و آموزش‌ پزشکی‌ است‌.

انتهای پیام/ع
تعداد بازدید:
275
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal