مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/03/25
بازدید دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان از بیمارستان شهداء لردگان

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: معاون درمان وزارت بهداشت و درمان در بیست و چهارمین روز از خرداد ماه 1400 در سفر به چهارمحال و بختیاری از بخش های مختلف بیمارستان شهداء لردگان بازدید بعمل آورد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: دکتر قاسم جان بابایی و هیات همراه وی طی این بازدید ضمن ارزیابی نحوه ارائه خدمات به بیماران، مشکلات حوزه درمان شهرستان لردگان را مورد بررسی دادند.
به گفته وی، دکتر جان بابایی ضمن بازدید از بخش های مختلف از جمله از بخش های ای سی یو کرونا، سی سی یو، جراحی زنان، اورژانس، اتاق عمل، ساختمان درحال احداث ام ار ای از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده و مشکلات این بخش ها قرار گرفت.
درخشان افزود: ریاست بیمارستان شهداء لردگان نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور معاون درمان وزارت بهداشت و هیات همراه گزارشی از عملکرد و مشکلات موجود را ارائه نمود.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دیدار و نشست مشترک با نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی با حضور ریاست، معاونین درمان و توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان را از دیگر برنامه های سفر کاری دکتر جان بابایی به شهرستان لردگان برشمرد.
تعداد بازدید:
328
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal