مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۰
1400/03/25
راه اندازی دانشکده پرستاری در شهرستان لردگان در سفر دکتر جان بابایی به چهارمحال و بختیاری پیگیری شد

وبدا؛ نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی در نشستی با حضور معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، درخواست راه اندازی دانشکده پرستاری در شهرستان لردگان را پیگیری کرد.
به گزارش وبدا؛ دکتر حسین بامیری ضمن تقدیر از مدیریت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و تلاش های بی وقفه کادر درمانی در مدت شیوع بیماری کرونا، از حمایت های وزیر بهداشت و مجموعه معاونین و مدیران وی در راستای توجه به مطالبات مردم شهرستان لردگان در حوزه سلامت تقدیر نمود.
وی با اشاره به گستردگی و وسعت جغرافیایی و جمعیت بالای شهرستان لردگان و مشکلات و کمبود های عدیده در شهرستان نوپای خانمیرزا، برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر و بی عدالتی را از رویکرد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و نسبت به محرومیت استان چهارمحال و بختیاری و بویژه شهرستان لردگان نسبت استان های همتراز و همجوار ابراز گلایه کرد.
دکتر بامیری، کمبود دستگاه و تجهیزات پزشکی از جمله سی تی اسکن و MRI و سونوگرافی را از جمله مشکلات حوزه درمان شهرستان لردگان برشمرد.
وی در ادامه با اشاره به توان علمی و استعداد جوانان مستعد این شهرستان در حوزه های پزشکی و پیراپزشکی، احداث دانشکده پرستاری را از مطالبات به حق مردم این شهرستان برشمرد.
نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان شهداء لردگان با احتساب جمعیت 250 هزار نفری دو شهرستان لردگان و خانمیرزا و برابر با همین جمعیت تعداد مراجعات از مناطق اطراف شهرستان از جمله شهرستان های اردل و ایذه و استان کهگیلویه و بویر احمد و در مجموع جمعیت نیم میلیونی مراجعه کننده به این مرکز درمانی گفت: بیمارستان شهداء لردگان برای ارائه خدمات هرچه بهتر و پاسخ گویی به حجم بالای مراجعات، نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتری است.
بهسازی شبکه شهرستان لردگان، راه اندازی پایگاه 115،‌ ساخت شبکه بهداشت و درمان در شهرستان خانمیرزا، پیگیری راه اندازی بیمارستان در شهرستان خانمیرزا، راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت در بخش ارمند شهرستان خانمیرزا،‌ گسترش چارت شبکه، پیش بینی ساخت خانه های بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت در برخی از روستا و مناطق این شهرستان، ساخت و تجهیز آزمایشگاه مرکزی در شهرستان خانمیرزا و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و نیروهای شرکتی و قراردادی جامعه ایثارگری از دیگر مطالبات مطرح شده از سوی نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در جلسه مشترک با دکتر جان بابایی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان بود.
گفتنی است، دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان در بیست و چهارمین روز از خرداد ماه 1400 بمنظور بازدید از بیمارستان شهداء لردگان و بررسی مشکلات حوزه درمان شهرستان لردگان به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.
تعداد بازدید:
359
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal