مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۵
1400/03/26
حکم انتصاب دو مدیر دیگر از گروه دانشکده دندانپزشکی شهرکرد ابلاغ شد

وبدا؛ با ابلاغ احکامی جداگانه از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری مدیران گروه های جراحی دهان و دندان و کودکان دانشکده دندانپزشکی منصوب شدند.
به گزارش وبدا؛ به پیشنهاد رئیس دانشکده دندانپزشکی و تایید معاون آموزشی دانشگاه دکتر مهران دانشمند به عنوان مدیر گروه جراحی دهان و دندان دانشکده دندانپزشکی و دکتر افسانه نکوئی به سمت مدیر گروه کودکان این دانشکده به مدت 2 سال منصوب شدند.
گفتنی است، در متن حکم انتصاب هر یک از این مدیران، ضمن تاکید بر لزوم تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضاء گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و گزارش آن به رئیس دانشکده بر ابلاغ برنامه های اجرایی، وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی هر یک از اعضای گروه تاکید شده است.
نظارت بر کلیه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و خدمات گروه، تهیه جدول دروس هر نیمسال با همکاری اعضاء گروه و تسلیم آن به رئیس دانشکده، تجدید نظر مستمر در برنامه ها با توجه به آخرین تغییرات و تحولات و ارائه این برنامه ها به رئیس دانشکده،‌ تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادها و نظریات جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی با طی مراحل قانونی و ابلاغ بخشنامه ها و آیین نامه ها و مصوباتی که رئیس دانشکده یا آموزشکده ارسال کرده است از دیگر مباحث مورد تاکید در متن حکم انتصاب دکتر دانشمند و دکتر نکوئی است.
همچنین در ادامه از مدیران گروه های جراحی دهان و دندان و کودکان دانشکده دندانپزشکی خواسته شده است، ضمن پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رئیس دانشکده و انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتابها، نشریات مورد نیاز گروه به رئیس دانشکده، طرح های پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروه های دیگر آماده انجام دادن آن است را به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه پیشنهاد نمایند.
گفتنی است، ارزیابی کار سالانه اعضای گروه و گزارش آن به رئیس دانشکده از دیگر مباحث مورد تاکید ریاست دانشگاه در متن این احکام است.
تعداد بازدید:
274
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal