مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1400/03/27
هشدار درخصوص احتمال شروع پیک پنجم شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نسبت به شروع پیک پنجم بیماری منحوس کووید 19 در استان چهارمحال و بختیاری هشدار داد
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در چهل و دومین نشست ستاد استانی مقابله با کووید 19 اظهار داشت: هرچند روند کاهشی شیوع ویروس کرونا به ویژه در بیماران بستری و بدحال در استان چهارمحال و بختیاری کماکان ادامه دارد، اما بیم و هراس و نکات نگران کننده ای در خصوص افزایش بیماری در سطح جامعه مشهود است.
وی افزود: در حال حاضر حساسیت عمومی نسبت به بیماری کووید 19 کاهش یافته و رعایت بسیاری از موازین و پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه به ویژه در رفت و آمدهای خانوادگی کم رنگ شده است.
دکتر شیرانی اضافه کرد: در روزهای اخیر به واسطه شرایط خاص اجتماعی و برگزاری انتخابات پیش رو، تجمعات و تراکمات جمعی افزایش یافته است.
وی با بیان ممنوعیت تجمع در محیط‌های بسته ادامه داد: بر اساس مصوبات مقرر شد تبلیغات و ستادهای انتخاباتی در فضای باز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام شود اما متاسفانه هم اکنون شاهد تجمعات با تراکم بالا در محیط های بسته هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یادآور شد: برگزاری محافل خانگی و همچنین عدم رعایت نکات بهداشتی در محیط های باز از جمله علائمی است که منجر خواهد شد به زودی با افزایش شیوع بیماری مواجه باشیم.
دکتر شیرانی در پایان با اشاره به اینکه به تازگی از موج بسیار شدید شیوع بیماری رهایی یافتیم خاطرنشان کرد: شروع بلافاصله موج جدید بیماری می‌تواند هم برای کار بهداشت و درمان و هم برای سایر مشاغل بسیار فرسایشی و آزارنده باشد چرا که مجبور به اعمال ممنوعیت ها و محدودیت ها خواهیم شد.
تعداد بازدید:
325
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal