مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/03/27
مراجعه 387 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته 387 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در تشریح آمار جدید بیماری کرونا در استان در بیست و هفتمین روز از خرداد ماه سال 1400 گفت: از این تعداد 57 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 82 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 10 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی خاطرنشان کرد: هم اکنون 181 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 138 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی افزود: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 1 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری 1124 نفر است.

شیرانی گفت: هم اکنون 23 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
تعداد بازدید:
234
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal