مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1400/03/27
دعوت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مردم و مدافعان سلامت برای حضور پرشور در انتخابات 1400

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت نمایش انسجام ملی به جهانیان، از مردم و بویژه جامعه دانشگاهیان و اقشار فرهیخته جامعه و مدافعان سلامت برای حضوری پرشور و گسترده در انتخابات 28 خردادماه 1400 دعوت بعمل آورد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی با دعوت از عموم مردم فهیم استان بویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی به حضور پر شور در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم با شرکت در انتخابات 28خردادماه 1400 ضمن تقویت فضای همدلی و انسجام ملی، دشمن را در نقشه های شوم خود برای انصراف ملت از انقلاب ناکام خواهند گذاشت.
وی تصریح کرد: مردم شریف کشور و این خطه از ایران همیشه سرفراز، با هر سلیقه ای که دارند در انتخابات شرکت و در ساختن آینده ای بهتر برای نظام جمهوری اسلامی مشارکت خواهند نمود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه با اشاره به ایثار و گذشت کادر درمانی و مدافعان سلامت در مقابله با اپیدمی کووید 19 افزود: این قشر فرهیخته همان گونه که برای حفظ سلامت و جان هم نوعان خود به میدان آمدند و تا پای جان ایستادگی کردند بدون شک در روز انتخابات نیز با حضور پرشور در پای صندوق های رای بار دیگر از اقتدار و عزت ایران همیشه سربلند، دفاع خواهند کرد.
دکتر شیرانی با اشاره به اپیدمی کووید 19 و خطر اوج گیری مجدد شیوع بیماری کرونا بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، بویژه رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک در محل های برگزاری انتخابات تاکید نمود و در ادامه از مردم خواست با حضور به موقع در محل های اخذ رای از تراکم جمعیت و ازدحام در ساعات پایان رای گیری جلوگیری نمایند، تا مجدداً شاهد اوج گیری بیماری کرونا نباشیم.
تعداد بازدید:
277
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal