مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/03/27
دعوت برای حضور گسترده و باشکوه پای صندوق های رأی
وبدا؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی برای حضور گسترده و باشکوه مردم بالاخص عموم دانشگاهیان و همکاران عزیز در دانشگاه علوم پزشکی در پای صندوقهای رأی، دعوت کرد.

به گزارش وبدا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صغیرا در این پیام با اشاره به سخن امام باقر علیه السلام که فرمود کسی که غیر شخص امین را، امین و مورد اعتماد خود بشمارد حجتی بر خدا ندارد اظهار داشت: بار دیگر ملت بزرگ و سرافراز ایران، آزمونی ملی و انقلابی را پیش روی خود دارد که در درون آن پاسداری از اهداف و رسالتهای اصیل انقلاب و تبعیت از ولایت نهفته است.
وی افزود: حمایت همه جانبه و مشارکت بالای مردم عزیزی که عشق به ولایت و محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در قلوب خود می پرورانند، در تمام صحنه ها ضامن بقای این نظام و انقلاب بوده و خواهد بود.
وی ادامه‌داد: در این برهه حساس و سرنوشت ساز که تحریم‌های اقتصادی، حتی بهداشتی و پزشکی از طرف دشمنان و بدخواهان این نظام بر مردم عزیز ما به طور ناجوانمردانه اعمال می شود، حضور همه اقشار و آحاد مردم بالاخص فرهیختگان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی در انتخابات و گزینش فردی اصلح، تاثیر به سزایی در ایجاد ایرانی آباد و قوی دارد.
وی تصریح کرد: کشوری که به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی درجهان امروز است نیازمند همکاری و مشارکت و تعاون همگانی است.
حجت الاسلام و المسلمین صغیرا ادامه داد: مردم عزیز ما  این بار نیز در روز بیست و هشتم خرداد با انتخاب صحیح و دقیق خود آینده روشن و مقتدری را برای خود ترسیم خواهند کرد تا بیش از گذشته اعتلاء و عظمت کشور عزیزمان را به رخ جهانیان بکشانند.
وی در پایان گفت: اینجانب به نوبه خود ضمن دعوت از حضور گسترده و باشکوه مردم بالاخص عموم دانشگاهیان و همکاران عزیز در دانشگاه علوم پزشکی در پای صندوقهای رأی، عرض می کنم عرصه انتخابات نشانه جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن است، لذا با حضوری پرشور، فردی امین و دلسوز را انتخاب نمایند.
وی یادآور شد: ایران اسلامی مملو از انرژیهای نهفته است، دارای معادن و ذخائر عظیم انسانی و غیر انسانی است که می تواند آینده این کشور را تضمین نماید. باید آنها را شناخت، بکار گرفت و استفاده کرد. نگذاریم دیگران سرنوشت این ملت بزرگ را تعیین کنند.
حجت الاسلام و المسلمین صغیرا ابراز امیدواری کرد: این نظام که با خون هزاران شهید آبیاری شده، به انقلاب جهانی و عدالت گستر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه متصل گردد.
تعداد بازدید:
275
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal