مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۹
1400/03/27
دعوت برای حضور پرشور و گسترده در انتخابات 1400


وبدا؛ مدیر روابط عمومی‌ و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در پیامی از جامعه دانشگاهی برای حضور پرشور و گسترده در انتخابات 1400 دعوت کرد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان در این پیام از اقشار مختلف مردم شریف ایران بویژه جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شهرکرد دعوت کرد تا با عزم و ارداه خود، مشارکت گسترده شان در پای صندوق های رای را به نمایش گذارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و ... به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله(ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد ادامه داد: مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز.
وی با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم شریف ایران بویژه جامعه دانشگاهی دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز 28 خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شان را به نمایش گذارند.
تعداد بازدید:
320
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal