مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/03/28
کرونا نفس 5 بیمار دیگر را در چهارمحال و بختیاری گرفت

وبدا؛ رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، در 24 ساعت گذشته 5 نفر دیگر در استان چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست دادند.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجیدشیرانی در تشریح آمار جدید بیماری کرونا در استان در بیست و هشتمین روز از خرداد ماه سال 1400 عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته 409 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 66 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 69 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 22 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد ادامه داد: هم اکنون 172 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 132 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 5 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری 1129 نفر است.

به گفته دکتر شیرانی؛ هم اکنون 18 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
تعداد بازدید:
215
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal