مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۵
1400/03/31
کرونا امروز برای گرفتن جان بیماران در چهارمحال و بختیاری ناکام ماند

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان 1133 نفر است.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کوید 19 در سی و یکمین روز از خردادماه 1400در چهارمحال و بختیاری لظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 281 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 62 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
به گفته وی، در 24 ساعت گذشته نتیجه تست 48 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 22 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
وی تصریح کرد: هم اکنون 196 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 144 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
دکتر شیرانی گفت: هم اکنون 28 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه هم اکنون وضعیت 5 شهرستان اردل بن، سامان، کوهرنگ و خانمیرزا به لحاظ رنگ بندی زرد و سایر شهرستان های پر جمعیت تر استان در وضعیت نارنجی قرار دارند افزود: این امر حاکی از این است که بار ویروس در این شهرستان ها بیشتر است و در تراکم های جمعیتی بیشتر امکان انتقال بیماری کرونا نیز بالاتر می رود.
دکتر شیرانی، در پایان تعداد نمونه گیری های انجام شده از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان را 138 هزار و 319 مورد اعلام و افزود: تاکنون ابتلای 47 هزار 294 بیمار به کرونا قطعی شده است.
تعداد بازدید:
194
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal