مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/04/07
دیدار سردار فتحیان، مشاور وزیر بهداشت و رئیس موسسه بهداری رزمی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و مدیران موسسه امدادگران عاشورا در استان

وبدا؛ سردار فتحیان، مشاور وزیر بهداشت و رئیس موسسه بهداری رزمی با حضور در استان با ریاست دانشگاه و مدیران موسسه امدادگران عاشورا در استان دیدار کرد.
به گزارش وبدا؛ سردار نصر اله فتحیان، در این دیدار با اشاره به حضور مردم در صحنه اتنخابات گفت: مردم ایران در این زمینه خوش درخشیدند و وظیفه خود را انجام دادند و اکنون نوبت رییس جمهور ومسئولان است.
وی با اشاره به مکتب شهید سلیمانی گفت: ضعف ما در کشور ضعف مدیریتی است.
سردار فتحیان با اشاره به وجود تحریم های ظالمانه بیان داشت: دشمنان ما حتی مانع ورود ماسک و تجهیزات و دارو در زمان شیوع بیماری کرونا به کشور شدند. اما با این وجود ضعف مدیریتی در کشور ضعف بزرگی است که باید جبران گردد.
سردار فتحیان با اشاره به حمایت بیش از 200 خیر در استان از امدادگران عاشورا خواستار حمایت و مشارکت بیشتر خیرین در این زمینه شد.
وی افزود: هم اکنون 45 شعبه امدادگران عاشورا در کشور فعال ودر زمینه امداد رسانی به نیازمندان و بیماران خصوصاً بیماران صعب العلاج و سرطانی فعالیت خیری دارند.
وی، موسسه امدادگران عاشورا در کشور را یکی از بزرگترین موسسات وحامیان بیماران سرطانی و نیازمند در کشور برشمرد و گفت: در استان چهارمحال وبختیاری نیز بیش از یکهزار بیمار از خدمات این موسسه استفاده می نمایند.
رئیس موسسه بهداری رزمی در ادامه با اشاره به فعالیت های موسسه بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس خواستار مستند سازی وجمع آوری تاریخ شفاهی رزمندگان در این زمینه شد.
گفتنی است، در این دیدار دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر همتیان مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا در استان، سردار اکبری فرمانده سپاه، نماینده رئیس دانشگاه در امور بهداری رزمی و جمعی از خیرین و اعضای موسسه امدادگران عاشورا حضور داشتند.
تعداد بازدید:
1703
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:14
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal