مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۳۱
1400/04/08
یک باند غیر حرفه ای در امور پزشکی در شهرستان لردگان متلاشی شد

وبدا؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان، از متلاشی شدن، یک باند غیر حرفه ای در امور پزشکی در شهرستان لردگان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریبرز جباری افزود: در پی گزارش و شکایت مردمی مبنی بر فعالیت غیر مجاز درمانی گروهی در شهرستان لردگان و دریافت وجوه کلان از افراد پیگیری لازم در دستور کار قرار گرفت وسر انجام و این گروه شناسایی و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان تمام افراد گروه بازداشت و به مراجع محترم قضایی جهت طی سیر قانونی معرفی شدند.
وی افزود : این گروه با تبلیغات گسترده بین افراد کم سواد و با شگردهای مختلف شهروندان را به محل کار خود دعوت و در آنجا با تجویز دارو مبالغی بین 500 تا 600 هزار تومان از این افراد دریافت می نمودند.
دکتر جباری در ادامه ضمن تشکر از گزارشات به موقع مردمی و همکاری بی وقفه دستگاه قضایی و انتظامی از شهروندان عزیز درخواست کرد، از مراجعه به افراد غیر حرفه ای که هیچگونه مدرک علمی در حوزه پزشکی ندارند جدا خودداری ودر صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در حوزه های پزشکی ،دندانپزشکی و... مراتب را به شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لردگان اعلام تا اقدامات قانونی بعمل آید.
تعداد بازدید:
296
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal