مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۷
1400/04/19
هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در چهارمحال و بختیاری با حضور 57 کاندیدا برگزار می‌شود

وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در چهارمحال و بختیاری 25 تیرماه در سه حوزه انتخابیه شهرکرد، بروجن و فارسان با حضور 57 کاندیدا برگزار می‌شود.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی این دوره از انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی استان هم‌زمان با سراسر کشور روز جمعه 25 تیرماه در سه حوزه انتخابیه شهرکرد، فارسان و بروجن برگزار می‌شود.
به گفته وی، انتخابات در شهرستان لردگان به‌دلیل به حدنصاب نرسیدن کاندیداها برگزار نمی‌شود، این انتخابات دو سال آینده در صورت فراهم بودن شرایط میان‌دوره‌ای برگزار می‌شود.
وی در خصوص تعداد کاندیداها شرکت در انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در سه حوزه انتخابیه در شهرکرد، فارسان و بروجن گفت: در شهرستان شهرکرد مجموعا 32 داوطلب، در فارسان مجموعا 12 داوطلب و در شهرستان بروجن مجموعا 13 داوطلب برای شرکت در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام پزشکی کاندیدا شده‌اند.
دکتر رحمانی افزود: در حوزه انتخابیه شهرکرد 21 نفر از کاندیداها از گروه پزشکان، چهار کاندیدا از گروه دندانپزشکان، دو کاندیدا از گروه علوم آزمایشگاهی، دو کاندیدا از گروه داروسازان، دو نفر از گروه کارشناسان پروانه‌دار و یک از گروه ماماها کاندیدای هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی شده اند.
معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: همچنین در حوزه انتخابیه فارسان شش کاندیدا از بین گروه پزشکان، یک کاندیدا در بین گروه دندانپزشکان، یک کاندیدا در بین فعالان علوم آزمایشگاهی، دو کاندیدا در بین داروسازان، یک نفر از بین کارشناسان پروانه‌دار و یک از بین مامایان عضو نظام پزشکی داوطلب شرکت در هیات مدیره نظام پزشکی هستند.
وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه بروجن نیز شش کاندیدا از بین گروه پزشکان، دو کاندیدا در بین گروه دندانپزشکان، یک کاندیدا در بین فعالان علوم آزمایشگاهی، یک کاندیدا در بین داروسازان، دو نفر از بین کارشناسان پروانه‌دار و یک از بین مامایان عضو نظام پزشکی داوطلب شرکت در هیات مدیره نظام پزشکی هستند.
دکتر رحمانی با اشاره به اینکه 50 نفر عوامل اجرایی در سه حوزه انتخابیه در چهارمحال و بختیاری در فرآیند برگزاری انتخابات نظام پزشکی حضور دارند، گفت: اعضای نظام پزشکی استان برای شرکت در انتخابات باید کارت شناسایی معتبر و کارت عضویت در نظام پزشکی را همراه داشته باشند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همچنین یادآور شد: اعضای نظام پزشکی باید در حوزه انتخابیه محل خدمت خود برای رای‌گیری مراجعه کنند، انتخابات در حوزه انتخابیه شهرکرد از ساعت هشت صبح آغاز و به‌مدت 12 ادامه دارد و این انتخابات حوزه انتخابیه بروجن و فارسان از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و به مدت هشت ساعت ادامه پیدا خواهد شد، امکان تمدید این زمان نیز وجود دارد.
وی گفت: تبلیغات کاندیداهای شرکت در انتخابات نظام پزشکی در بستر فضای مجازی از 13 تیرماه آغاز شده است و کاندیداها تا پایان 23 تیرماه فرصت تبلیغات دارند.
تعداد بازدید:
269
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal