مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۹
1400/04/20
تاکنون ابتلای بیش از 49500 بیمار به کرونا در چهارمحال و بختیاری قطعی شده است

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 تاکنون 147 هزارو 793 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا انجام و ابتلای 49 هزار و 516 به این بیماری قطعی شده است.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید 19 در بیستمین روز از تیرماه 1400 در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 271 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 66 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
به گفته وی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 78 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 15 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
دکتر شیرانی افزود: هم اکنون 182 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 120 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی با ابراز ️تاسف از اینکه طی شبانه روز گذشته 4 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش شد، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را 1162 نفر اعلام کرد.
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، هم اکنون 24 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
تعداد بازدید:
160
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal