مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۶
1400/04/24
اهدای اعضای 4 بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری

وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از 48 ساعت است که تیمی خدمتگذار چشم برهم نگذاشته است افزود: چهار مورد اهدا عضو در مدت دو شبانه روز برای تیم اهدا عضو بی نظیر است.
به گزارش وبدا؛ دکتر فریدون رحمانی افزود: در شبانگاه بیست وسومین روز از تیر ماه دو خانواده سخاوتمند از شهرستان بروجن، مهد فرهنگ پیشنهاد اهدا عضو را پذیرفتند.
وی تصریح کرد: مرحومه سهیلا سماری که در اثر خونریزی مغزی تحت مراقبت ویژه بود، پس از اعلام و تایید مرگ مغزی با رضایت خانواده فهیم و سخاوتمندش، منجی چند بیمار نیازمند عضو شد.
به گفته وی، کبد وکلیه ها به شیراز و بخشی از نسوج وی به تهران ارسال شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همچنین مرگ مغزی پدری 58 ساله از سرزمین نام اوران مهربانی لردگان که بدلیل خونریزی مغزی در بخش مراقبتهای ویژه تحت نظر بود اعلام شد. و با رضایت خانواده سخاوتمند نظریان اعضا با ارزش این پدر آسمانی به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
دکتر رحمانی گفت: کبد مرحوم محمد نظریان به شیراز ونسوج وی به تهران ارسال شد تا نجاتبخش جان بیماران نیازمند عضو شود.
وی افزود: مورد دیگر مربوط به امیر حسین حکمی شلمزاری 19 ساله، جوان برومندی از خطه سبز شلمزار بود که اعضای با ارزش وی که در اثر سانحه تصادف با موتور سیکلت دچار آسیبهای متعدد و شدید شده بود توسط تیمهای مجربی از شهرکرد، تهران و شیراز جداسازی شد.
دکتر رحمانی اضافه کرد: کبد وکلیه ها و پانکراس به شیراز و قلب جوان وی بوسیله جت اختصاصی که از طرف وزارت بهداشت هماهنگ شده بود به تهران منتقل شد.
به گفته وی، با ایثار وگذشت بی نظیر خانواده داغدار حکمی به چندین جوان نیازمند عضو هدیه ای به نام سلامتی و حیات تقدیم شد.
وی ادامه داد: نسوج این مرحوم نیز به تهران ارسال شد.
دکتر رحمانی اظهار داشت: مورد چهارم اهدا، مربوط به مرحوم محمد قلی زمانی 54 ساله است که در اثر سانحه تصادف دچار اسیبهای شدید شده بود.
به گفته وی، خانواده محترم و نوعدوست زمانی و پسران برومند این پدر مهربان در حالی با وی وداع کردند که هنور به سایه پدر نیاز داشتند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: اعضای با ارزشش هدیه شد تا سایه پدران دیگری مستدام شود.
وی گفت: کبد به شیراز ونسوج به تهران ارسال شد.
دکتر رحمانی در پایان یادآور شد، 12 مورد اهداعضو امسال در کارنامه درخشان تیم سخت کوش فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ثبت گردید.
تعداد بازدید:
257
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal