مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۱/۱۰
1400/05/03
روند شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری همچنان رو به افزایش است/ روزانه حدود 20 بیمار به مجموع بیماران بستری بیمارستان های استان افزوده می شود

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: روند شیوع بیماری کرونا در این استان همچنان رو به افزایش است و این امر کاملا در بخش های بستری محرز است.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: روزانه حدود 20 بیمار به تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان اضافه می شود.
وی با بیان اینکه، تعداد بیماران سرپایی در هفته گذشته افزایشی بوده است افزود: در هفته پیش رو تعداد بیماران بستری نیز افزایش خواهد داشت.
دکتر شیرانی یادآور شد، کاهش تعداد آمار مراجعین مراکز درمانی نسبت به روزهای گذشته فقط به دلیل تعطیلی برخی مراکز طی روزهای اخیر بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان دومین روز از مردادماه سال 1400 اظهار داشت: ️ طی 24 ساعت گذشته 355 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 129 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
به گفته وی، طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 102 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 53 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.
دکتر شیرانی افزود: هم اکنون 364 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 288 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی با ابراز ️تاسف از اینکه طی شبانه روز گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش شد، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را 1185 نفر اعلام کرد.
وی در پایان، تعداد بیمارانی که هم اکنون با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند را 39 نفر اعلام نمود.
تعداد بازدید:
157
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal