مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1400/05/06
جلسه هماهنگی واکسیناسیون خبرنگاران در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تشکیل جلسه هماهنگی واکسیناسیون خبرنگاران با حضور رئیس مرکز بهداشت چهامحال و بختیاری و اعضای کمیته فنی و اجرایی واکسیناسیون کووید 19 و مدیر کل صداوسیمای مرکز استان، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس خانه مطبوعات این استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: پیرو اعلام نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر آغاز واکسیناسیون 5 گروه جدید این جلسه در ششمین روز از مردادماه 1400 در دفتر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشکیل شد.
به گفته وی با توجه به قرار گرفتن خبرنگاران در گروه جدید واکسیناسیون، در این جلسه هماهنگی های لازم برای معرفی عوامل تهیه و انتشار اخبار صدا و سیمای مرکز استان انجام و مقرر گردید با استقرار تیم های واکسیناسیون طی دو روز و در 4 شیفت کاری واکسن این گروه تزریق شود.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همچنین در جلسه ای جداگانه با حضور معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد و رئیس خانه مطبوعات استان، مقدمات لازم برای معرفی خبرنگاران جهت تزریق واکسیناسیون فراهم گردید.
تعداد بازدید:
174
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal