مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۹
1400/05/06
تبریک ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت، دهه مبارک ولایت و امامت
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن عید بزرگ و خجسته غدیر و دهه امامت و ولایت را به عموم مردم شریف چهارمحال و بختیاری، جامعه دانشگاهی و تمامی تلاشگران عرصه سلامت استان تبریک و تهنیت عرض نمود.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: پایان دهه امامت و ولایت مصادف با روز عید سعید غدیر است که اساس دین ، ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان تا آخرین روز دنیا در این روز شکل گرفت.
وی با بیان اینکه، خداوند حکمت خلقت انسان و آفرینش این جهان هستی را در عید قربان و راه کمال و سعادت را در سایه سار عشق به ولایت قرار داد افزود: خداوند غدیر را عصاره ی خلقت و چکیده ی تمام ادیان الهی قرارداده است.
دکتر شیرانی تصریح کرد: تقارب این دو عید عظیم، حلاوتی دوچندان دارد؛ چراکه باری دیگر بر ما این حقیقت را یادآور می شود که راه پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان و رسیدن به کمال، جز با رهایی از تعلقات دنیایی و تمسک به ائمه اطهار، امکان پذیر نیست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه یادآور شد، پیروی از امامت و ولایت از محورهای اساسی و مورد تأکید برای جامعه اسلامی است که سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به همراه خواهد داشت و همواره باید آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منـان، سلامتی و توفیق روزافزون برای عموم مردم و همکاران زحمت کش حوزه سلامت استان مسئلت نمود و با اشاره به شروع موج پنجم شیوع بیماری کرونا در استان و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان برای ارائه خدمت به مراجعین مراکز درمانی و بیماران از مردم فهیم استان خواست با رعایت هرچه دقیق تر پروتکل های بهداشتی و واگذار نمودن مراسم های مهمانی و دورهمی به فرصت های بهتر، به کاهش شیوع بیماری و کنترل آن کمک و خواهران، برادران و فرزندانشان که تا پای جان در مراکز بهداشتی و درمانی برای نجات جان مبتلایان به کرونا ایستاده اند را در شادی این ایام میمون و مبارک شریک نمایند.
تعداد بازدید:
154
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal